Tjolahopp

Heej!
Vad händer hos dig då? Jag gör inge speciellt, sitter här vid datorn i hopp om att nå kul ska hända, men det verkar det inte göra. Måste plugga lite mer innan kvällen är slut. Vill inte!! Pluggade 45 minuter förut nu ikväll och det va så tråkigt!! Vem uppfann läxor?!
Jag skulle göra mitt gymnasieval förut, det gick väl helt okej efter ett nöd samtal till svart. Eftersom hon redan har gjort det så ringde jag till henne om ett problem. Det verkade som det blev rätt tillslut. Men jag är inte säker. Ska nog gå till syon imorgon för säkerhets skull. Fast vet inte. Vad tycker du?
Åå, du-vet-vem fick mig att smälta idag. Jag berättade ju om det som hände på gympan. Men det kändes så härligt. Asså det va en bra bit kvar på bänken. Ändå satte han sig tätt bredvid mig. Då menar jag tätt. Våra kroppar låg liksom mot varandra. Jag blev lite impad att han gjorde det när hela klassen kunde se. Men ja, det kändes bra!!
Ha det bra! Vi syns imorgon!
Kram Snövit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0