Och du ba

Du kommer svimma! för jag är inne och läser det här ikväll!!!!!!!!!!! Folket apploderar!
Jasså du det var värst! Men han ringde inte? Han brukar väl göra det? Jag tycker han skulle bjudigt ut dig! Hmpf! Varför gör han inte det? Du som är så oemotståndlig. Hehe nej då nu får han ta och ge sig. Ihop i en hel månad och ni har inte setts utanför skolan en ändå gång!!!!! Fy har han ingen ryggrad? Bjud ut honom du då. Fråga honom om han vill gå på bio eller kanske bowla. Om du inte vill att ni ska vara själva (vilket jag inte tror) kan ju "brosan eller hans kompis eller jag eller Twilight läsaren följa med eller allihop!? Det måste hända något. Han kan behöva få en knuff i ryggen!
//Rödluvan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0