Lilla jag

Ja, men han är ju så jäkla bra. Jag var bara tvungen, haha. Börjat på ett nytt pussel? Men det som du höll på med när jag va hos dig då? Är du redan klar med det? Idag har vi varit hos min syster och hennes familj. Haha, när vi satt och fika så dök mormor och morfar upp också. Oväntat. Men jag busade med ungen mest hela tiden. Vi lekte koja under hans täcke, låg och diskutera alla lastbilar och traktorer som va på lakanen. Haha, han tyckte det va jätte kul. Sen lärde jag honom att leka häst. Du vet när man tar ett band runt nacke och under armarna, haha. Så där sprang vi som tokar. Deras katt hade växt. Och nu var hon jätte busig, hoppa runt där som bara den. Jahapp, nu då? Jag funderar på att lägga mig i badet. Det va länge sen. Men vi hörs! Ha det bra! /Snövit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0