I'm in heaven

Hej!
Vad gör du? Jag sitter här, har precis haft en sms konversation med du-vet-vem. Första smset jag ba: Vet du vad det är för nått imorgon, han ba: so och engelska läxa. Jag ba: jag mena inte så, du och jag, vad är det imorgon. Han ba: öö, fredag. Så höll vi på ett tag, jag försökte få han att fatta. Blev lite orolig där ett tag att han hade glömt bort det. Men så skrev jag: Jag mena att det är ju en månad sen vi blev ihop. Han ba: jag visste det hela tiden, men jag ville bara dryga mig lite. Haha, sån pojkvän man har asså. Sen så sa han: ska jag skriva nått klokt. Jag ba: ja. Han ba: här skriver du sms, men du vågar inte prata. (sen va det två till men jag orkar inte skriva dom) Jag ba: va det där nån pik till mig eller? han ba: ja. Så jaha, tack för den. Haha.
Nej nu ska jag gå ner och duscha. Hoppa du är inne och läser det här ikväll.
Kram Snövit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0