Få se nu...

Ja du, jag vet inte riktigt hur du ska fortsätta. Men en sak måste du lova! Det ska växa kärlek mellan dom två. Lova!! Men typ Bella kan resa sig, Börja agera, dom andra hänger på, men dom gör parodi på det så det blir ganska löjligt. Men dom har skit roligt! Förstår du hur jag menar? Eller blir det konstigt?
Jaha, vad gör du nu då? Jag har precis kollat på One tree hill. Hur kan man sluta ett avsnitt med att sonen skjuter sin pappa. Man fick inte se alls hur det gick, bara pang och sen slut. Måste se imorgon!!! Men jag vet ju ioförsig hur det kommer gå, men iallafall, spännande! Nu ska jag ta oh lägga mig i det där badet jag har tjatat om. Du får hälsa din syster grattis ifrån mig. Ha det bra! Vi syns i skolan imorogn. Kram. /Snövit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0