...

Hej!
Vad gör du? Jag sitter här. Kollade nyss på one tree hill. Det va så sorgligt. I förra avsnittet så tog dom examen och idag va det liksom fyra år senare. Usch, tyckte så synd om speciellt Nathan. Han hade varit med om en olycka så han kunde inte spela basket längre. Och hans liv handlar typ om basket. Det fick mig att tänka på du-vet-vem. Jag blir så trött på allt snack om basket ibland. Men har han samma drömmar som Nathan så förstår jag nog honom lite bättre. Visst Nathan är en karaktär i en serie. Det är väl inte riktigt samma sak, men det skulle kunna vara så iallafall. Haha, förstår du hur jag menar?
Jag ska väl ta och börja skriva på hälsodagboken sen också. Haha, idag när jag kom hem så blev jag så trött så jag sov i två timmar. Ingen aning om varför. Brukar inte vara trött :P
Jahapp, hade du trevligt på stan idag då? Lyllos dig som fick sluta ännu tidigare. Men jag hade inte så tokigt heller. :P
Ha det så bra! Vi syns!
/ Snövit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0