Hej hopp

Hej!
Usch, vilken dröm. Låter inte trevligt. Ingen aning vad den kan betyda. :P
Jahapp, har du haft det trevligt i helgen då? Det låter så.
Igår var svart här. Vi hade skoj som vanligt. Flummiga som alltid. Haha.
Sen på kvällen såg jag melodifestivalen. Gjorde du? Eller slapp du undan? Men asså hur röstar svenska folket?? Det var ju katastrof. Åå, jag gillade han den där killen. Jonathan Fagerlund. Han sjöng som nummer två om du såg:P
Men ja, idag har jag inte gjort så mycket. Bakade syltkakor :P Dom blev väl bra.
Ahhh, jag blev så arg. Klockan 19.10 kollade jag vad det va på tv i kväll. Då visade det sig att mellan 18.00 och 19.00 hade det varit ett avsnitt av one tree hill. Jag missa det!! Dom kör tydligen ett avsnitt varje söndagkväll nu från där dom slutade. Fattar du hur jag menar?
//Snövit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0