Bamse och Dobby

DRÖM:
Jag kände hur det sved i ansiktet, det gjorde ont så jag sprang till spegeln. Hela mitt ansikte frätes sönder, ruttnade. Och det bildades typ kratrar i ansiktet. Där man såg köttet och var. (Jag fick panik) och sprang och hämtade dig, och drog dig till spegeln för att visa dig (fråga mig inte varför du behövde följa med till spegeln för att glo på mitt ansikte) och då var allt borta, jag såg normal ut.
Varför drömde jag det?? Någon ide? Kan det betyda något?

---

I helgen har mina kusiner och faster varit här. På lördagen gick vi ut på Runn där Holländarna åkte någon mästerskap. Och på Söndagen (idag) var jag med min faster på hundutställning i Borlänge. De har två Kesar -Bamse och Dobby- som är sååå söta och mysiga. Bamse kom vidare men inte Dobby. Vi var där nästan sju timmar! Men det var faktiskt väldigt roligt! Viste du att jag ska börja på teckningskurs imorgon?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0